خدمات مرکز تماس، 9 مورد که باید بدانید
آغاز مسیر مرکز تماس شاید به سالهای خیلی دور برنگردد، ولی راه زیادی را پیموده است.خدمات مرکز تماس مدام بیشتر و بیشتر شده است. تا
آغاز مسیر مرکز تماس شاید به سالهای خیلی دور برنگردد، ولی راه زیادی را پیموده است.خدمات مرکز تماس مدام بیشتر و بیشتر شده است. تا
امروزه سرویس منشی مجازی، به عنوان یک راهحل مناسب و گاهی ایدهآل برای کسبوکارها و مشاغل مدرن به حساب میآید. همانطور که میدانید منشی تلفنی،
پاسخ به اینسوال که تلفن گویا چیست بخش مهمی از ساختار مرکز تماس را توضیج میدهد. البته این سامانه با اسامی دیگری همچون IVR، منشی
انواع خدمات مرکز تماس از بخشهای مهم عملیاتی کسب و کارها و سازمانها هستند که در حدود چند دهه است به عنوان یک ابزار مهم
تلفن اینترنتی یا VoIP یکی از تکنولوژیهای پیشرفته ارتباطی است که به کاربران این امکان را میدهد تا با استفاده از اینترنت به جای خطوط
خرید خط چهار رقمی برای افرادی که قصد توسعه بازاریابی و کسب و کار خود را دارند بسیار مناسب است. با توجه به ارقام کمی
برای دریافت خط تلفن ثابت اینترنتی نیازی نیست، که همانند دریافت خط تلفن آنالوگ به مخابرات مراجعه کنید و مدت زمان طولانی را برای خط
دایورت یا Divert به معنای انتقال تماس است که در زبان انگلیسی به معنی Call Divert نیز بکار میرود اما به طور کلی میتوان گفت
تفاوت قیمت خرید تلفن مجازی و ابری با سایر خط های مخابراتی به چه صورت است؟ آیا میان خط های مختلف مجازی اختلاف قیمت زیادی
مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهم ترین اصلهایی است که هر کسب و کاری باید در برنامه خود داشته باشد. این پرسش که کارایی
بسیاری از کسب و کارهای برای ضبط صدا مایلند بدانند که یک منشی مجازی چقدر هزینه دارد؟ برای استفاده از صدای خوش آهنگ به عنوان
آگاهی از شرح وظایف اپراتور مرکز تماس از اهمیت بسیار بالای برخوردار می باشد، چرا که اپراتورهای که در مرکز تماس مشغول به فعالیت هستند،