خدمات کال سنتر و برون سپاری مرکز تماس

حجم زیادی از انرژی و تمرکز بسیاری از سازمان و شرکت ها را فرآیندهای پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان و مشترکین به خود اختصاص می دهد.

مدیریت چندین کانال ارتباطی اعم از تلفن، وب سایت، Live Chat، ایمیل و … نیازمند سرمایه گذاری بالایی می باشد که این سرمایه صرفا به صورت مالی نیست و زمان و انرژی بالایی را از سازمان می گیرد. لذا بسیاری از سازمان پس از تجزیه و تحلیل هزینه های مادی و معنوی، خدمات مرکز تماس خود را به شرکت های فعال در این حوزه برون سپاری نموده و از بسیاری از مزایای زیر بهره مند می شوند.

برون سپاری فروش به شما این امکان را می‌دهد که روش‌های مختلف فروش را آزمایش کنید و کارایی و اثربخشی هر کدام را با سرعت زیاد بسنجید. این کار به شما کمک می‌کند تا دریابید کدام پیام‌ها بر روی مشتریان بهترین تاثیر را دارد و کدام یک از بخش‌های بازار نسبت به محصول یا خدمت شما علاقمندی بیشتری نشان می‌دهند. شما می‌توانید فقط فروش یک بخش از محصولات یا فروش به یک منطقه جغرافیایی از بازار را برون سپاری کنید.

به همان میزان که مدیریت تیم فروش درون سازمانی مهم است و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، برون سپاری فروش هم ملاحظات خاص خود را دارد و شاید حساس‌تر باشد.

برونسپاری مرکز تماس
کاهش هزینه‌ها
نیروی انسانی متخصص
نظارت و کنترل کیفیت
پاسخگویی تخصصی
انعطاف پذیری
ابزارهای داده‌کاوی
پاسخگویی هدفمند
همیشه آنلاین

سوالات متداول

این روش ها را شما تعیین می کنید. ممکن است کسب و کار شما نیاز به پاسخگویی چت آنلاین داشته باشد، ممکن است پاسخگویی به واتس اپ مد نظر باشد یا حتی دایرکت اینستاگرام!

بله، شما می توانید قرارداد کوتاه مدت ببندید و پس از اطمینان خاطر تمدید کنید و یا حتی در پیک تایم هایتان روی ما حساب کنید.

با ما تماس بگیرید. با هم پروژه شما را بررسی میکنیم . ابعاد مختلف آن را با دقت می سنجیم. تصمیم گیرنده شما هستید.

ما امکانات و دسترسی های در اختیارتان قرار میدهیم که همه آمار، ارقام را در لحظه رصد کنید. حتی در هر لحظه بصورت زنده به نحوه پاسخگویی اپراتورها گوش کنید.

اگر تصمیم به برون سپاری پروژه ها یا بخشی از فعالیت شرکت خود را دارید، برای شروع کافیست فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما در تماس خواهند بود.

مزایای برونسپاری

چرا برونسپاری مرکز تماس توصیه می شود؟

یکی از نقاط ضعف شرکت ها و استارتاپ ها چند وظیفه بودن کارمندان است. به این ترتیب، افراد نمی توانند برروی مسئولیت های اصلی خود متمرکز باشند در این شرایط آمارها حاکی از آن است شرکتهایی که تماس های خود را به مراکز برون سپاری واگذار می کنند تا حد قابل توجهی کاهش هزینه خواهند داشت. همچنین دیگر نیازی به افزایش نیروی کار، صرف زمان برای آموزش و به روزرسانی وجود ندارد. شما می توانید با برون سپاری مرکز تماس این اطمینان را داشته باشید که تیم حرفه ای و کاربلدی پاسخگوی تماس مشتریان شما خواهد بود.

درخواست دمو و مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.