تلفن گویا (IVR) و راه اندازی آن

تلفن گویا یک سیستم تلفنی خودکار با قابلیت مسیریابی تماس است. به زبان ساده، این امکان را به مشتریان می دهد تا قبل از مکالمه با نماینده (یا گاهی اوقات به جای نماینده)، با کامپیوتر نماینده مورد نظر ارتباط برقرار نمایند.

این قابلیت از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول سیستم تلفنی، که کار آن انجام فرامین صوتی است و بخش دوم صدایی است که مسیر دهی منظمی که مد نظرمان است را به کمک سیستم تلفنی به تماس گیرندگان منتقل می کند. ضبط تلفن گویا یکی دیگر از خدمات هایفون می باشد.

برقراری ارتباط با تلفن گویا

با صدای گرم و دلنشین تلفن گویا معرف برند خود باشید

با انتخاب بهترین و دلنشین ترین صدا برای منشی تلفنی تصویری حرفه ای از برندتان با اولین برخورد در ذهن مشتری بسازید.

تلفن گویا

تلفن گویا IVR چیست؟

پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یک سیستم تلفنی خودکار است که با پیام های صوتی از پیش ضبط شده به ورودی های صوتی و صفحه کلید انسان پاسخ می دهد. سیستم های IVR تماس های ورودی را به طور خودکار پاسخ می دهند و بسته به ورودی مشتری، تماس ها را به بهترین نماینده منتقل می کند.

با ادغام منشی تلفنی در سیستم تلفن خود، می توانید حجم زیادی از تماس ها را کنترل کنید. فرآیندهای شناسایی، تقسیم بندی و مسیریابی تمام تماس های دریافتی نیز باعث شده است که روند تماس تجاری بدون نقص باشد.

بررسی نتایج بدست آمده در مراکزی که از منشی مجازی یا تلفن گویا استفاده کرده اند حاکی از آن است که علاوه بر کاهش زمان انتظار آنها، میزان رضایت تا حد قابل توجهی بهبود یافته است.

این سیستم به مشتریان کمک می کند تا سریعاً بدون هیچ گونه کمک انسانی پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. بنابراین نمایندگان را از پاسخ دادن به سوالات پیش پا افتاده یا پرتکرار نجات می دهد. باعث آزاد شدن وقت کارگزار و بهبود بهره وری آنها می شود.

انتقال هوشمند با هدایت تماس ها به بهترین گزینه، سیستم را بهبود می بخشد. با استفاده از فناوری ابری، شما می توانید به راحتی پاسخ صوتی تعاملی خود را بر اساس تقاضا بدون نگرانی در مورد زیرساخت یا هزینه اضافه شده، مقیاس بندی کنید.

استفاده از تلفن گویا برای بهبود تجربه مشتریانی که دوست ندارند در سیستم و بخش های مختلف سازمان جستجو کنند تا به بخش مورد نظر خود متصل شده و درخواست خود را بازگو نمایند بهترین گزینه خواهد بود.

Chatbot ها و امکاناتی که به کسب و کار شما اضافه می کنند
تلفن گویا برای کسب و کار ها

چرا برای کسب و کارمون تلفن گویا بخریم؟

تلفن گویا سیستمی است که کسب و کار شما در سازماندهی تماس کمک می کند. با پیشرفت تکنولوژی دیگر منشی تلفنی را در دستگاه های سانترال نصب نمی کنند و شرکت ها برای پیشرفت در کسب و کار به دنبال راهی کم هزینه و سریع برای خرید سیستم IVR هستند.

با توجه به امکانات زیاد سیستم پاسخگویی خودکار و نیازهای مختلف کسب و کار ها، به جز ارائه امکانات همگانی سیستم تلفن گویا را می توان بر طبق نیاز های کسب و کار شما طراحی کرد. در واقع با نرم افزار گویا، مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود روش ارائه خدمات، نحوه جواب دهی به ارتباطات تماسی و … را مشخص کنند.

زیرساخت لازم برای داشتن تلفن گویا چیست؟

برای راه اندازی تلفن گویا تنها به یک نرم افراز مرکز تلفن ابری نیاز دارید تا با استفاده از آن با صدای مدنظر خود و سناریوی اختصاصی کسب و کارتان، منشی تلفن خود را راه بیاندازید و مخاطب را در مسیر موردنظر هدایت نمایید. شما با استفاده از این نرم افزار به مخاطب کمک می کنید تا با وارد نمودن شماره تعیین شده به کارشناس یا داخلی مد نظر متصل شود. همچنین می توانید ساعات کاری و یا روزهای تعطیل را از طریق منشی گویا اطلاع رسانی کرده و مانع نارضایتی و انتظار مخاطب شوید.

یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با تلفن گویا، ضبط صدای با کیفیت و واضح، راهنمایی مؤثر و تدوین سناریو مناسب برای مخاطبینی است که تماس گرفته و درخواست صحبت با هر بخش را دارد. در این رابطه هایفون بهترین گوینده ها را به شما پیشنهاد می دهد.

خدمات مرکز تماس
ivr

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار

  • رضایت مشتریان
  • صرفه جویی در وقت با IVR
  • صرفه جویی در هزینه
  • دریافت انتقادات و پیشنهادات از پاسخگوی خودکار

هدایت بهتر تماس گیرنده با تلفن گویا

با استفاده از تلفن گویا، تماس گیرندگان بدون درگیر کردن نیروی انسانی و بدون اتلاف وقت و زمان به سادگی به بخش های مورد نظر خود دسترسی خواهند پیدا کرد. تماس گیرندگان با استفاده از IVR در کوتاه ترین زمان ممکن به بخش های مختلف شرکت هدایت خواهند شد.

راه اندازی تلفن گویا

امکانات ویژه IVR

ارسال فکس

صف انتظار

انتقال تماس به گروهی از داخلی‌ها

تعریف ساعات و روزهای کاری

صندوق صوتی

ضبط پیام خوش امد گویی

نظارت لحظه ای تماس ها

ضبط موسیقی انتظار دلخواه

تلفن گویا موجب افزایش فروش و بهبود ارتباط مشتری با سازمان شما می باشد.

سرعت در برقراری ارتباط و عدم انتظار یکی از عوامل افزایش سطح رضایت مخاطب کسب و کار شما است.

درخواست دمو و مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.