چه حس دل انگیزی در مشتری ایجاد می شود اگر شما او را پشت تلفن بجا بیاوردید و با فامیلی یا اسم کوچک با آنها صحبت کنید. همچنین چه راحت می توانید از سلیقه مشتریتان با خبر باشید وقتی به هنگام تماس، گزارشی از سابقه خرید و اطلاعات شخصی آن مشتری داشته باشید و سپس مناسب ترین راه حل را پیشنهاد دهید. همه این موارد با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM هایفون امکان پذیر است.
هایفون این قابلیت را فراهم نموده تا با مینی سی آر ام ابری که بصورت اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد، با تقویت ارتباط با مخاطبین تان برای شما سودآور باشد.
کافیست با مشاوران هایفون تماس بگیرید و انتظارات خود را با ما در میان بگذارید. ما سعی میکنیم مقرون به صرفه ترین راه را به شما نشان دهیم.
چرا که داشتن اطلاعات از مشتریان سرد و مشتریان گرم یا همان مشتریان سابق شما موجب بهبود در تصمیم گیری و بازاریابی شما می شود.