منشی مجازی چقدر هزینه دارد؟

هزینه منشی گویا

بسیاری از کسب و کارهای برای ضبط صدا مایلند بدانند که یک منشی مجازی چقدر هزینه دارد؟ برای استفاده از صدای خوش آهنگ به عنوان منشی مجازی یا منشی گویا لازم است تا سفارش ضبط صدا را به گوینده خبره بسپارید.

باید گفت که منشی مجازی یا همان تلفن گویا هزینه ای چندانی برای صاحبان کسب و کارها ندارد و اینکه مدیران کسب و کارها با استفاده از منشی مجازی یا همان تلفن گویا می توانند، هزینه های خود را کاهش دهند و همچنین می توانند میزان درآمد خود را نیز افزایش دهند. ضبط صدا یکبار است و شما تا مادامی که سناریو تماس خود را تغییر ندادید می توانید از این صوت استفاده کنید.

منشی مجازی چیست؟

به صورت ساده می توان گفت، زمانی که شما با یک سازمان یا شرکت تماس برقرار می کنید، یک صدا به صورت ضبط شده شما را راهنمایی می کند؛ که کلید مورد نظر یا بخش مورد نیاز خود را انتخاب کنید، بدین صدا که شما را راهنمایی می کند، منشی مجازی یا IVR گفته می شود.

اهمیت استفاده از منشی مجازی

صاحبان کسب و کارها با استفاده از منشی مجازی می توانند، تماس هایی را که از طریق مشتریان خود دریافت می کنند، را ساماندهی کنند و در نتیجه این ساماندهی، باعث سرعت بخشیدن به پاسخگویی تماس ها و افزایش رضایت مشتریان و هم اینکه باعث افزایش کارایی کارمندان شرکت خواهد شد.

کدام کسب و کارها از منشی مجازی استفاده می کنند؟

کسب و کارهای که میزان تماس دریافتی آنها در طول روز بسیار بالا می باشد، می توانند از منشی مجازی استفاده کنند و در این صورت نیز دیگر نیاز به استخدام اپراتورهایی که وظیفه ای دریافت تماس ها و انتقال تماس ها به بخش های مربوطه را دارند نیست و همین موضوع نیز باعث می شود که مدیران کسب و کارها با استفاده از منشی مجازی هزینه های خود را کاهش دهند.

منشی مجازی چقدر هزینه دارد؟

منشی مجازی در مقایسه با اپراتورهایی که وظیفه ای دریافت تماس و اتصال تماس به بخش های مربوطه را بر عهده دارند، بسیار کم هزینه می باشد، چرا که دیگر، مدیران کسب و کارها با استفاده از منشی مجازی مجبور نیستند، هر ماه حقوق مزایا و بیمه برای اپراتورهای که این وظیفه را بر عهده داشتند را پرداخت کنند، البته لازم به ذکر است که برخی از کسب و کارها، که نیاز چندانی به پاسخگویی به مشتریان خود را ندارند و از بخش های مختلفی، نظیر بخش خدمات، فروش و بازاریابی تشکیل نشده اند، نیاز به استفاده از منشی مجازی را ندارند، البته اگر هدفی برای پیشرفت و رشد داشته باشند، می توانند از مزایای منشی مجازی بهرمند شوند.

مزایای استفاده از منشی مجازی

مدیران کسب و کارها با استفاده از منشی مجازی می توانند از مزایای مختلف آن بهرمند شوند و در نتیجه بهره مندی از منشی مجازی می توانند، درآمد خود را افزایش دهند، در قسمت زیر به برخی از مزایایی استفاده از منشی مجازی اشاره و همچنین توضیح مختصری برای هر کدام یک از این مزایا ارائه می دهیم؛

الف) افزایش رضایت مشتریان:

استفاده از منشی مجازی باعث می شود، که میزان رضایت مشتریانی که با شرکت شما تماس برقرار می کنند افزایش پیدا کند، چرا که دیگر در بخش های مختلف سر در گم نمی شوند، تماس آنان بی پاسخ نمی ماند و یا بیش از حد در صف انتظار معطل نمی مانند و همچنین پاسخگو بودن منشی مجازی در ساعات مختلف روز باعث می شود، که رضایت مشتریان نسبت به شرکت و محصولات و خدمات شما افزایش پیدا کند.

ب) کاهش تماس های اشتباه:

زمانی که از منشی مجازی یا تلفن گویا برای شرکت خود استفاده می کنید، منشی مجازی( یا همان صدای ضبط شده) به خوبی تمامی بخش ها را به مخاطب معرفی می کند و همین امر نیز باعث می شود، که مخاطب به راحتی بتواند با بخش مورد نظر خود ارتباط برقرار کند و با سایر خطوط به صورت اشتباهی ارتباط برقرار نکند، که در نتیجه این امر نیز باعث سرعت بخشیدن به پاسخگوی به مخاطبان می شود و همچنین کارایی کارمندان شرکت نیز افزایش چشمگیری پیدا می کند.

پ) ایجاد یک جلوه مناسب از شرکت:

استفاده از منشی مجازی باعث می شود که مشتریان یک دید منحصر به فردی نسبت به شرکت شما پیدا کنند و همین امر نیز باعث می شود، که بسیار حرفه ای تر نسبت به رقبای خود شناخته شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *