مرکز تلفن ابری و اینترنتی هایفون

مرکز تلفن ابری هایفون در سه پلن «یک‌ ستاره، دو ستاره و سه‌ ستاره» با ده‌تا ویژگی مانند تلفن گویا، نظرسنجی تلفنی، صف تماس، صندوف صوتی و اتصال به CRM ارائه می‌شود. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه راه‌اندازی تا 30 شماره داخلی روی مرکز تلفن ابری داشته باشید و با خرید هر پلن یک «خط تلفن اینترنتی رایگان» از ما هدیه بگیرید.

با خرید مرکز تلفن اینترنتی هایفون بدون نیاز به دفترکار و تجهیزات سخت‌افزاری، فقط با داشتن اینترنت پایدار می‌توانید صاحب یک سیستم مدیریت تماس هوشمند با پشتیبانی 24ساعته شوید.

برای درخواست «15 روز دموی رایگان» روی دکمه درخواست دمو کلیک کنید.

مرکز تلفن ابری

با هایفون هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید

مرکز تلفن ابری هایفون به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی «در هر مکان و هر زمان» پاسخ‌گوی مشتریان‌تان باشید. زمانی که در دفتر کارتان حضور ندارید؛ با داشتن اینترنت و نصب یک «تلفن نرم‌افزاری رایگان» روی تلفن‌ همراه‌تان دیگر هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید و همیشه در دسترس مشتریان‌‌تان خواهید بود. همچنین، با خرید مرکز تلفن ابری هایفون 1 خط تلفن اینترنتی با مالکیت دائمی از ما هدیه می‌گیرید. 

حذف تجهیزات و کاهش هزینه مکالمات

با داشتن مرکز تلفن ابری هایفون می‌توانید یک «ارتباط بدون مرز» را تجربه کنید و با همکاران‌تان در هر نقطه جغرافیایی رایگان صحبت کنید. علاوه‌بر این؛ تعرفه مکالمه در سرویس هایفون بسیار ارزان‌تر از مخابرات است. برخلاف سرویس‌های تلفنی دیگر، مرکز تلفن ابری به‌ هیچ سخت‌افزاری نیاز ندارد و با «با داشتن یک تلفن هوشمند و اینترنت» می‌توانید پاسخ‌گوی تمام تماس‌های‌تان باشید و به تمام امکانات این سیستم تلفن دسترسی داشته باشید.

مرکز تماس
تماس با هایفون

365 روز پشتیبانی رایگان شبانه‌روزی

تیم هایفون 24 ساعته آماده رفع مشکلات احتمالی و پاسخگویی به سوالات شماست. برای ارتباط با هایفون می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ثبت تیکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ سوالات‌ خود را از واحدها مالی، فروش و پشتیبانی دریافت کنید.

بعد از خرید مرکز تلفن ابری هایفون به‌ مدت 1 سال پشتیبانی شبانه‌روزی رایگان روی تمام پلن‌ها دریافت می‌کنید. 

امکانات مرکز تلفن ابری

ضبط مکالمات
ثبت گزارشات
کنفرانس تلفنی
داشبورد آنلاین
منشی گویا هوشمند
صف مکالمات
صندوق پستی صوتی
تعیین ساعت کاری

چگونه مرکز تلفن ابری (اینترنتی) داشته باشم؟

برای خرید مرکز تلفن ابری هایفون در قدم اول باید «شرح نیازتان» را بدانید و سپس با مشاوران ما در هایفون تماس بگیرید. علاوه‌بر تماس تلفنی، می‌توانید فرم پایین همین صفحه را پر کنید تا مشاوران با در کمتر از 1 ساعت با شما تماس بگیرد.

مشاوران هایفون با توجه به شرح‌ نیازتان پلن مناسب را پیشنهاد می‌دهند تا بتوانید بهنرین انتخاب را برای مدیریت تماس‌های کسب‌و‌کارتان داشته باشید.

تعرفه مرکز تلفن ابری هایفون

پلن یک ستاره

مناسب استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک
6.900.000 تومان سالانه
  • 10 شماره داخلی رایگان
  • خط تلفن اینترنتی رایگان
  • پنل اختصاصی و ضبط مکالمات
  • ترانک، صف تماس و تلفن گویا

پلن دو ستاره

مناسب شرکت‌های متوسط
9.900.000 تومان سالانه
  • 20 شماره داخلی رایگان
  • خط تلفن اینترنتی رایگان
  • کنفرانس تلفنی، ساعت‌کاری
  • صندوق صوتی و نظرسنجی

پلن سه ستاره

مناسب کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ
14.900.000 تومان سالانه
  • 30 شماره داخلی رایگان
  • خط تلفن اینترنتی رایگان
  • گزارش پیشرفته و خاص‌منظوره
  • اتصال به CRM و تلگرام

برای پلن‌های یک و دو ستاره امکان ارتباط به سی آر ام با پرداخت 3 میلیون تومان و اتصال به تلگرام با پرداخت 2.5 میلیون تومان وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به ازای هر ترانک اضافی 1 میلیون تومان محاسبه می‌شود.

پیکربندی سیستم و مسیر تماس با چند کلیک

مرکز تلفن ابری هایفون برای پیکبرندی امکانات سیستم مانند تلفن گویا، صف تماس، ضبط مکالمه، صندوق صوتی و مسیریابی تماس‌های ورودی و خروجی از یک ویژگی پیشرفته با کاربری بسیار آسان استفاده می‌کند.

برای تنظیمات مرکز تلفن ابری نیازی نیست که اطلاعات فنی داشته باشید، تمام مسیر تماس از طریق «کشیدن و رهاکردن» ویژگی‌ها در صفحه پیکبرندی انجام می‌شوند.

به‌عنوان مثال برای اینکه تلفن گویا داشته باشید؛ کافی‌ست آیکن آن را در مسیر تماس، طبق تصویر زیر قرار دهید. به همین سادگی یک تلفن گویا هوشمند و حرفه‌ای برای کسب‌و‌کارتان خواهید داشت.

تصاویری از محیط مرکز تلفن ابری

سوالات متداول

شما بدون خرید هیچ سخت‌افزار، فقط باید داشتن اینترنت پایدار و تلفن همراه هوشمند می‌توانید از مرکز تلفن ابری هایفون استفاده کنید، مگر اینکه نیاز به امکانات یا خدمات بیشتر داشته باشید.

مرکز تلفن ابری هایفون تا 30 شماره داخلی را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر کسب‌و‌کارتان تا 30 نفر پرسنل دارد امکان استفاده از این سیستم مدیریت تماس را دارید.

مرکز تلفن ابری و لوکال (نصبی) هر دو یک قابلیت دارند، با این تفاوت که نسخه ابری نیاز به خرید تجهیزات، پرداحت هزینه پشتیبانی و محل نگهداری ندارد و بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

خیر. برای استفاده و خرید مرکز تلفن ابری هایفون نیازی به مدارک هویت نیست و اشخاص حقیقی نیز امکان استفاده از آن را دارند.

بله. در صورتی که نیاز خاصی داشتید باشید، تیم فنی هایفون مرکز تلفن ابری شما را براساس خواسته و نیازتان شخصی‌سازی می‌کند.

بله. از آنجایی که تمام ارتباط و تماس‌های شما روی بستر اینترنت است؛ به همین دلیل داشتن اینترنت پایدار الزامی است.

بعد از تکمیل مدارک و پرداخت حق اشتراک حداکثر تا 3 روز کاری سرویس شما تحویل داده خواهد شد.

بله یکی از مزایای مهم مرکز تماس ابری هایفون این است که می‌توانید بدون اینکه محدود به یک اینترنت خاص باشید از خدمات استفاده کنید.

از زمان شروع اشتراک خریداری شده مرکز تلفن ابری، پشتیبانی شما نیز شروع می‌شود. برای پشتیبانی نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست و تمام پلن‌های مرکز تلفن ابری هایفون دارای پشتیبانی رایگان هستند.

درخواست دمو و مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید.
همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.