بازاریابی تلفنی و حفظ سرنخ ها+ 5 وظیفه و 10 مزیت تله مارکتینگ
بازاریابی تلفنی راهی مقرونبهصرفه برای کسبوکارها است تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و با کمترین تلاش، سرنخهای جدید ایجاد کنند. خدمات مرکز
بازاریابی تلفنی راهی مقرونبهصرفه برای کسبوکارها است تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و با کمترین تلاش، سرنخهای جدید ایجاد کنند. خدمات مرکز
امروزه ارسال پیام برای احراز هویت، رمز یکبار مصرف برای تراکنش های آنلاین و بسیاری سرویس های دیگر از طریق پیامک به گوشی همراه هوشمند
امروزه همچنان مدیران شرکت ها از روش تله مارکتینگ یا همان بازاریابی تلفنی برای فروش محصولات و خدمات شرکت خود استفاده می کنند، چرا که
با توجه به بزرگ شدن شرکت ها و تماس های زیاد و راحت ارتباط گرفت مشتریان با کدهای چهار رقمی از اپراتورهای مختلف شماره های
در راه اندازی سیستم ویپ اگر کارشناس که انتخاب می کنید جهت راه اندازی سیستم مرکز تماس ویپ (VoIP) شرکت شما با دقت نباشد امکان
تماس روی وب که رایگان هم باشد تعجب برانگیز است. ابزار فون وب این امکان را فراهم میکند تا تماس رایگان روی وب داشته باشید.
خط تلفن اینترنتی بصورت سیپ ترانک روی مرکز تلفن ویپ VoIP راه اندازی می شود. با خط اینترنتی مشکلات خطوط تلفن ثابت با زوج سیم
.به راه اندازی یک سیستم تلفن جدید فکر میکنید؟ شما گزینه هایی را پیش رو دارید و IP PBX یکی از مهمترین آنهاست. در این
اگر بخواهیم به تفاوت سانترال با ویپ اشاره کنیم باید در ابتدا روشن کنیم که منظور ما از هر یک از این دو چیست. در
روش زیادی برای تبلیغات وجود دارد، ارسال پیام صوتی یک مدل تبلیغاتی است. شاید از پیامک انبوه و ارسال SMS تبلیغاتی استفاده کرده باشید. این
اگر بخواهیم به تفاوت سانترال با ویپ اشاره کنیم باید در ابتدا روشن کنیم که منظور ما از هر یک از این دو چیست. در
اولین ابزار هر کسب و کار برای فروش، خط تلفن است. مرکز تلفن ابری قادر به ایجاد خط تلفن، منشی گویا و هر امکان مورد