تلفن گویا ابری چیست + 5 مزیت آن برای مشاغل

تلفن گویا ابری چیست

تلفن گویا فناوری امروز است که به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا راحت‌تر با مشتریان خود در ارتباط باشند. اگر با انواع تلفن گویا آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که تلفن ابری گویا چیست. از آنجایی که این گروه از منشی دیجیتال در فضای ابری میزبانی می‌شود، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی را ارائه می‌دهد. امروزه فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی (AI) هم برای درک بهتر و پاسخگویی به سؤالات مشتری به شیوه‌ای طبیعی و مقصدیابی معتبرتر کمک قابل توجهی می‌کنند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر بدانیم که تلفن گویا ابری چیست و با مزایا و کارکرد آن در جهت بهبود خدمات به مشتریان آشناتر شویم.

مزایای منشی دیجیتال  ابری چیست؟

تلفن گویا مبتنی بر ابر مزایای بسیاری را برای مشاغل ارائه می‌دهد. راه‌اندازی حساب شده یک تلفن گویا ابری، می‌تواند مسیریابی نادرست تماس را تا 90 درصد کاهش دهد و بار تماس‌ها در مراکز تماس را تا 8 درصد پایین بیاورد. علاوه بر این، می‌توان آن را با فناوری‌های رایج ادغام کرد و به سرعت نیز قابل عملیاتی شدن است. حالا ببینیم مزایای منشی دیجیتال ابری چیست که آن را تا این حد محبوب کرده است.

1.مقیاس پذیری:

تلفن گویا ابری از نظر مقیاس‌پذیری می‌تواند بدون زحمت بر اساس نیازهای کسب‌وکار، افزایش یا کاهش داشته باشد. این سازگاری، کارکرد آن را برای مشاغلی در هر اندازه عالی می کند. بعلاوه سازمان‌هایی که به صورت موقت یا فصلی پیک یا افت تماس دارند می‌توانند روی این قابلیت بسیار حساب کنند.

2.مقرون‌به‌صرفه بودن:

IVR‌های مبتنی بر ابر بسیار مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارها می‌توانند از هزینه‌های اولیه سخت‌افزار و نرم‌افزاری چشم پوشی کنند و فقط برای خدماتی که استفاده می‌کنند صورتحساب بپردازند.

3.انعطاف‌پذیری:

اگر می‌خواهید بدانید منظور از انعطاف تلفن گویا ابری چیست، در دسترس بودن از هر نقطه، راه حل ایده‌آل برای تیم‌های راه دور یا مشاغلی با مکان‌های مختلف را در نظر بگیرید. این راهکار، امکان‌هایی برای دنیای امروز داشته است که در گذشته اصلا مقدور نبود.

4.اطمینان:

تضمین امنیت سیستم توسط سرور‌های میزبان تامین می‌شوند. سرور‌های میزبان بعلاوه ضمانت‌های آپ‌تایم بالایی را ارائه می‌کنند که سیستم تلفن گویا شما همیشه در دسترس مشتریان باشد و از این بابت دغدغه ذهنی نداشته باشید.

5.ادغام‌پذیری:

یکپارچگی آسان از مزایای دیگر IVR های مبتنی بر ابر است. آنها می‌توانند به طور یکپارچه با سایر سیستم‌های تجاری مانند CRM یا ERP یکپارچه شوند و تجربه بسیار خوبی به کاربران سیستم و مشتریان ارائه دهند.

تلفن گویا ابری چیست

منظور از بهبود خدمات مشتری توسط منشی دیجیتال ابری چیست؟

راز تلفن گویا ابری چیست که خدمات مشتری را تا این حد بهبود می‌بخشد؟ این تکنولوژی با ارائه تجربه‌ای سریع، کارآمد و خوشایند رضایت مخاطبین خود را افزایش می‌دهد. ناامیدی از گشتن در منوهای پیچیده صفحه کلید را از بین می‌برد و اطمینان می‌دهد که مشتریان هر بار با نماینده خدمات مناسب با نیازشان ارتباط برقرار می‌کنند. این پیشرفت‌ها منجر به افزایش رضایت مشتری و کارایی عملیاتی می‌شود.

تلفن گویا ابری (Cloud IVR) و تحول کسب‌و‌کار

سیستم‌های مبتنی بر ابر، به عنوان کاتالیزور برای تحول کسب‌و‌کار عمل می‌کنند. آنها خدمات مشتری را افزایش می دهند و عملیات را ساده می‌کنند. با ساختن یک تجربه سریع، کارآمد و دوستانه برای مشتری، رضایت به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. علاوه بر این، هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث رشد کسب‌و‌کار می‌شود.

بهترین تلفن گویا ابری چیست؟

امروز یک راه حل ابری موفق، از قدرت هوش مصنوعی نیز برای بالا بردن مداوم کیفیت خود بهره می‌برد. سوالات مشتریان را به صورت مکالمه درک می‌کند و به آنها پاسخ متناسب می‌دهد. مهمتر از آن، مسیریابی نادرست تماس‌ها را کاهش می‌دهد و حجم کاری در مراکز تماس را پایین می‌آورد. در نتیجه، رضایت مشتری و کارایی عملیاتی تا مقدار زیادی افزوده می‌شود.

1) راه‌اندازی آسان

کسب و کارها باید بتوانند به سرعت سیستم IVR ابری خود را با فناوری موجود خود ادغام کنند. یک سیستم خوب به سرعت عملیاتی می‌شود و می تواند تمام بار تماس‌ها را در یک بازه زمانی کوتاه مدیریت کند. فرآیند نصب یا انتقال باید با کمترین وقفه زمانی انجام و طبق سناریوی کسب‌و‌کار پیاده‌سازی شود.

2) مزایای قابل شهود

کسب‌وکارهایی که تلفن گویا ابری را پیاده‌سازی می‌کنند، مزایای قابل‌توجهی دارند و این مزایا از ابتدا قابل مشاهده هستند. برای رصد کردن این مزایا می‌توان از گزارشات سیستم تلفنی در بازه‌های زمانی مشخص استفاده کرد. همچنین نظرسنجی از مخاطبان و کاربران سیستم نیز به این اطمینان کمک می‌کند.

3) بهبود کارایی عملیاتی

در واقع انواع سیستم IVR نقش مهمی در کاهش مسیریابی نادرست تماس و کاهش حجم کاری کلی دارد. یک سیستم ابری نیز با ارتباط مداوم مشتریان به مقاصد درست و نیروهای کاری متناسب، زمان و منابع اختصاص داده شده برای رسیدگی به تماس را به طور موثر به حداقل می‌رساند. در نتیجه منجر به بهبود کارایی عملیاتی می‌شود.

آینده خدمات مشتری با تلفن گویا ابری

آینده خدمات مشتری با ظهور تلفن گویا مبتنی بر ابر، آینده‌ای روشن است. این سیستم‌ها که قادر به ساده‌سازی ارتباطات به صورتی طبیعی و دوستانه هستند، قرار است چشم‌انداز خدمات مشتری را متحول کنند. از آنجایی که تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارها انواع منشی دیجیتال را شناخته‌اند و مزایای فناوری ابری را تشخیص می‌دهند، به احتمال زیاد این فناوری به یک جزء اساسی از عملیات خدمات مشتری تبدیل خواهد شد.

تلفن گویا ابری هایفون؛ منشی تمام وقت شما

هایفون به‌عنوان یکی از سرویس‌دهنده‌های فعال مرکز تلفن ابری این امکان را دارد که حداکثر تا 24 سرویس «خط تلفن اینترنتی و تلفن گویا» را در اختیاران قرار دهد. لازم به ذکر است با تهیه هر کدام از سرویس‌های هایفون یک خط تلفن اینترنتی رایگان از ما هدیه می‌گیرید. برای ثبت درخواست خود می‌توانید فرم زیر را پر کنید یا با شماره 02191093003 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *