چطور مرکز تماس مشاوره کرونا راه اندازی کنیم؟

مشاوره تلفنی سلامت

از چند سال گذشته تا کنون عادات جسمی، رفتاری، تغذیه و … بشر با دگرگونی هایی اعم از شرایط کرونا و اعمال فاصله گذاری ها همراه بوده است، که شما متخصصان سلامت برای هدایت این عادت ها به مسیر درست و کنترل بهتر آنها دست به اقداماتی زده اید؛ که در این راستا می توانید، با بهره گیری از پلتفرم مشاوره تلفنی در شاخه های مختلف سلامت، مشاوره کارآمد تری را به صورت تلفنی برای حفظ و بالا بردن سلامت افراد از ویروس کرونا به آنان ارائه کنید.

شما متخصصان و پزشکان در ارائه مشاوره تلفنی سلامت خود با بهره گیری از پلتفرم مشاوره تلفنی به پیشنهاد هایفون، از مزایایی ویژه ای بهره مند خواهید شد، همچنین سهولت و راحتی را در ارائه خدماتتان به ارمقان خواهید آورد.

پلتفرم مشاوره تلفنی چیست؟

این پلتفرم متشکل از مجموعه امکاناتی میباشد که سبب به وجود آمدن:

  • راحتی در کار شما
  • صرفه جویی در زمان شما و هم متقاضیانتان
  • افزایش سرعت شما در ارائه خدمات رسانی،
  • ایجاد هماهنگی متناسبی بین المان های موجود در کارتان
  • افزایش پیوستگی و مدیریت شما در جلسات مشاوره ای
  • و …

ویژگی های پلتفرم مشاوره تلفنی درحل مشکلات برای حفظ سلامت افراد در برابر کرونا

  1. قادر خواهید بود ارزان ترین نرخ تعرفه را به کاربرانتان ارائه دهید.
  2. هم چنین می توانید برای حل مشکلات متقاضیان، به وسیله تلفنی و یا برنامه های موجود در دنیای مجازی امروزی که از طریق اینترنت قابل انجام است، اقدام کنید.
  3. کارشناسان متخصص و مجرب شما می توانند، همیشه درحال بروزرسانی اطلاعات تخصصی در زمینه های مختلف پزشکی و بالا بردن سلامت کودکان و بزرگسالان و یا حتی سالمندان باشند؛ تا بهترین راه حل ها رو به همه متقاضیان معرفی کنند.
  4. متقاضیان شما رنج سنی خاصی ندارند و در هر سنی، فرد با توجه به نیازی که دارد، از مشاوره های ارزشمند شما استفاده می کند، پس شایان به ذکر است، که از هر رنج سنی می توانید متقاضیان را به اطلاعات مفید و قابل ارائه خود جذب کنید.
  5. امکانی وجود دارد که شما قادر خواهید بود تا چندین تماس همزمان داشته باشید، و هر یک از تماس های ورودی خود را با کم ترین معطلی و هدر رفتن زمان متقاضیان، جلسات کارآمد مشاوره سلامت را برایشان فراهم آورید.
  6. امکان ایجاد وضع قوانینی برای ارتباط و تماس های ورودی و خروجی سامانه خود (محدودیت در تماس هایی که از داخل سازمان با خارج از آن می شود)
  7. و …

با پلتفرم مشاوره تلفنی سلامت دسترس پذیر تر از قبل ظاهر شوید

سیستم مشاوره تلفنی سلامت موجب خواهد شد شما در هر شرایطی قابل دسترس برای مشتری هایتان باشید. و در آرامش کامل برای آنان مشاوره ای کاربردی ارائه دهید، که این امر موجب جرقه ای از اعتماد در بین شما و مشتری های تان خواهد بود.

سهولت در ارائه مشاوره تلفنی سلامت با اعتمادی عمیق تر

به دست آوردن اعتماد متقاضیان شما بسیاری از بار استرس و فشار دغدغه های کاری شما را کاهش خواهد داد!

کاهش میزان اضطراب، باعث افزایش بازدهی شما برای هماهنگی و انسجام بیشتر برای ارائه مشاوره هایی سودمند به متقاضیان تان خواهد شد.

در پلتفرم مشاوره تلفنی سلامت، متقاضیان هزینه مشاوره ای را به چه صورت پرداخت می کنند؟

برای دریافت مشاوره تلفنی سلامت روش‌های گوناگونی وجود دارد، که در اوضاع نابسامان بیماری یکی از بهترین روش ها تهیه کارت اعتباری توسط متقاضیان از منزل خود و یا هر جای دیگری، برای بهره مندی از مشاوره تلفنی شما می باشد.

پلتفرم مشاوره تلفنی به عنوان سیستم کاربردی برای امور مشاوره ای، این امکان را فراهم آورده است، تا افراد بتوانند به سادگی با کسب‌ و کارهای مشاوره ای به صورت‌های مختلف تلفنی یا در صورت نیاز به روش حضوری با مشاوران خبره در هر نقطه از کشور برای تمام زمینه‌های سلامت جسم و بدن، ارتباط برقرار کرده و مشورت بگیرند.

ماهیت دغدغه های افراد برای حفظ سلامت در مشاوره تلفنی به چه نحوی است؟

برخی از دغدغه های افراد به صورت تلفنی و بعضا به صورت جلسات حضوری قابل حل است. از طرف دیگر، رشد سریع تغییر و تحولات در چگونگی ها در زندگی شخصی، کاری و حفظ سلامت باعث شده است، تا افراد در بسیاری از موارد نیاز به دریافت مشاوره فوری (تلفنی) داشته باشند.

چنین افرادی نمی‌توانند وقت خود را صرف فرایندهای پیچیده برای دریافت وقت قبلی و انتظار برای طی شدن روندهای دریافت مشاوره کنند.

با پلتفرم مشاوره تلفنی متقاضیان خود را در سطح کشور گسترش دهید!

پلتفرم مشاوره تلفنی سلامت به افراد با معضلات مختلف کمک می‌کند، تا در هر شهر و مکانی قادر شوند با افراد حرفه ای به صورت تلفنی مسائل خود را مطرح کنند.

با این اوصاف شما مشاوران دیگر نگران گسترش و جذب افراد و سهولت دسترسی آنها خودتان نباشید؛ زیرا متقاضیان شما در حال حاضر می‌توانند، در هر نقطه و منطقه ای در کشور از خدمات مشاوره تلفنی سلامت، در هر شهر دیگری به راحتی بهره مند شوند.

با پلتفرم مشاوره تلفنی چالش ها، برای حذف هزینه ها را به سود آوری تبدیل کنید

تا کنون روش‌های زیادی برای ارائه خدمات مشاوره‌ ای به کسب ‌و کار ها و افراد در جامعه، در روش و بستر های مختلف ایجاد و امتحان شده، که یکی از آنها استفاده از سیستم مشاوره تلفنی هایفون است.

پلتفرم مشاوره تلفنی سلامت، هم هزینه کمتری برای متقاضیان در بر دارد و همینطور فرآیند انجام مشاوره آنها بسیار کوتاه و آسان خواهد کرد؛ زیرا با حذف و کاهش برخی از هزینه ها، شما می توانید به صورت تلفنی و با به صرفه ترین هزینه را در ازای خدمات مشاوره ای به آنان ارائه می دهید دریافت کنید و همچنین با این کار شما به سود آوری قابل توجهی نیز دست می یابید.

مراکز تماس کمک بزرگی در زمان همه گیری کرونا

این مقاله بر چگونگی سازگاری مراکز تماس موجود با چالش های ناشی از وضعیت کرونا تمرکز دارد، مانند اپراتورهای مراکز تماس که از خانه برای رعایت فاصله اجتماعی کار می کنند. راه اندازی مرکز تماس در مواردی که تقاضا برای ارائه اطلاعات مربوط به کرونا به افراد مورد نظر و حمایت از ارائه خدمات در این زمینه زیاد است، افزایش یابد. در ایجاد این نوع از مراکز تماس بسیار مهم است که در زمان کرونا، اقدامات لازم برای پیشگیری و درمان را در نظر بگیریم. همچنین، می توان از مراکز تماس برای رد اطلاعات غلط و ارائه اخبار جدید و موثق در مورد خدمات درمانی و تغییرات لازم جهت بهبود شرایط، استفاده کرد.

دورکاری اپراتورهای مراکز تماس در زمان کرونا

اگر مشاوره حضوری به دلیل اقدامات قرنطینه متوقف شود، مراکز تماس می توانند طیف وسیعی از نیازها را تامین کنند. ممکن است برخی از کشورها تصمیم بگیرند برای جلوگیری از شیوع ویروس اقدامات سختگیرانه ای را در نظر بگیرند، این ممکن است منجر به دورکاری اپراتورهای تماس از خانه شود. اگر امکان دسترسی کارکنان به مکان های فیزیکی داخل دفتر وجود ندارد، یک برنامه سریع برای تداوم و پایداری همه خطوط مرکز تلفن به طور مستقیم ایجاد کنید. این امر، منجر به افزایش حجم تماس ها می شود زیرا به منظور دوری از خطر سرایت بیماری، مشاوره حضوری کاهش می یابد.

عوامل متعددی وجود دارند که باید در تعیین نحوه تاثیر کرونا بر تقاضا و حجم کلی کار مرکز تماس در نظر گرفته شوند، از جمله:

  • توسعه مازاد مراکز تماس
  • کوتاه شدن ساعات کار خطوط راهنما
  • ایجاد خطوط راهنمای جایگزین برای پشتیبانی بیشتر و بهتر در مورد کرونا

سخن آخر

هایفون برای کاهش استرس و دغدغه هایی که ممکن است در هر بار با آن مواجه شوید، راه حلی در غالب یک پلتفرم دارد که مایل به ارائه آن به شماست. شما با داشتن و یا تهیه خط تلفن اینترنتی می توانید، از خدمات دیگری نیز بهره مند شوید و حتی با داشتن شماره اینترنتی خاص، ارزش و اعتبار خود را افزایش دهید. و موجب شوید شماره شما در همه حال و شرایط، در ذهن متقاصیانتان نقش ببندد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از پلتفرم مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ

    1. سلام و درود از این که از این مطلب ابراز رضایت داشتید از شما سپاس گزارم. شما می تونید برای بهبود و تکمیل مقالات منتشر شده پیشنهادات خودتون رو با ما در میون بذارید تا مطالب به نیاز و سلایق شما نزدیک تر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *